عسل بهادری اموزش میکاپ آموزشگاه آرایشگری در تهران 3

آموزشگاه آرایشگری در تهران اکادمی زیبایی عسل بهادری

عسل بهادری، مؤسس اموزشگاه ارایشگری در تهران و مدرس بین‌المللی اموزش میکاپ با ۱۶ سال سابقه تدریس میکاپ و میکاپ آرتیست تخصصی عروس

آموزشگاه آرایشگری عسل بهادری در تهران با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برگزارکننده دوره‌های میکاپ از مبتدی تا حرفه‌ای به‌صورت علمی و کاربردی مطابق با استانداردهای روزبازار با ارائه مدرک بین‌المللی فنی و حرفه‌ای فعالیت خود را در زمینه آموزش آرایشگری زنانه آغاز و اقدام به تأسیس آموزشگاه آرایشگری در تهران نموده است و سالیان سال هنرجویان زیادی را آموزش داده و روانه بازار کارکرده است.

مشاهده گالری عکس اموزشگاه ارایشگری در تهران توسط عسل بهادری 
 مشاور سالن زیبایی:
استاد عسل بهادری به‌عنوان مشاور سالن زیبایی در خدمت هنرجویان خود بوده است تا بتوانند در این بازار موفق شوند. در طی این سال‌ها همواره به دنبال پیشرفت در حیطه علم آرایشگری و میکاپ اقدام کرده است. استاد عسل بهادری توانسته است دورهای بی‌نظیری تحت عنوان اموزش رایگان میکاپ برای ارتقا سطح کیفی علاقه‌مندان این حوزه ارائه کند. هم اکنون اکادمی زیبایی عسل بهادری یکی از بهترین و محبوب‌ترین آموزشگاه‌ها در تهران است که پذیرای علاقه‌مندان در رشته آرایشگری و میکاپ هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت اموزش مجازی ارایشگری است. ما در آموزش آرایشگری و میکاپ متخصص هستیم و ما ابزار و دانش مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا در یک شغل پر سود، موفق باشید.

ویژگی ثبت‌نام آموزشگاه ارایشگری و میکاپ عسل بهادری:

 آموزش حضوری و مجازی با ارائه مدرک بین‌المللی (فنی حرفه‌ای)

 امکان رزرو دوره‌های حضوری

 امکان مشاهده دوره‌های مجازی با پرداخت امن

 کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان توسط عسل بهادری برای ورود به بازار کار

 مواد رایگان جهت آموزش اکثر دوره

عسل بهادری اموزش میکاپ آموزشگاه آرایشگری در تهران 2
میکاپ عروس خدمات میکاپ عروس میکاپ 5ارتیست تخصصی عسل بهادری

سالن زیبایی عسل بهادری:

 مفتخریم علاوه خدمات اموزش میکاپ در اکادمی زیبایی، خدماتی همچون میکاپ عروس و میکاپ محفلی و شینیون مو نیز در سالن زیبایی عسل بهادری برای زیبا جویان عزیز ارائه می‌کنیم. میکاپ عروس یکی از مهم‌ترین کارهای زیبایی تخصصی است که در روز عروسی برای عروس در سالن زیبایی عسل بهادری ارائه می‌شود و خدمات میکاپ محفلی و شینیون مو برای زیبا جویان جهت شرکت در مجالس عروسی و میهمانی‌ها و جشن‌های بزرگ توسط سالن زیبایی عسل بهادری ارائه می‌گردد.

گالری عکس آموزشگاه آرایشگری در تهران

آموزش ویژه بازار کار آرایشگری​

تعداد هنرجویان

1751

دریافت مدرک فنی حرفه‌ای

پشتیبانی و کارآموزی

تعداد کارآموزان

4567

استاد بهادری در رسانه ها

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام استاد عسل یهادری عسل بهادری اموزش میکاپ آموزشگاه آرایشگری در تهران