خدمات میکاپ عروس شامل موارد زیر:

  1. میکاپ عروس (گریم عروس)

  2. شنیون عروس

  3. نصب ناخن مصنوعی

میکاپ عروس خدمات میکاپ عروس میکاپ ارتیست تخصصی عسل بهادری

خدمات میکاپ عروس یکی از مهم­ترین کار‌های زیبایی تخصصی است که در روز عروسی برای عروس خانم‌ها انجام می‌شود. از آنجایی که مراسم عروسی برای خانم­‌ها یکی از مهم­ترین روز‌های زندگی است، طبیعی است که هر شخصی مایل است بسیار جذاب و زیبا به نظر برسد به همین دلیل سعی می‌کنند با انتخاب سالن مناسب و میکاپ آرتیست باتجربه، این رویا را به حقیقت تبدیل کنند. در ادامه به بررسی مراحل و نحوه انجام خدمات لاین عروس  اشاره خواهیم کرد.

 

انواع میکاپ عروس در خدمات میکاپ عروس:

میکاپ عروس سبک­‌های متفاوتی دارد که با در نظر گرفتن سلیقه و استایل عروس، بهترین سبک گریم از قبیل گریم نچرال یا غلیظ را برای عروس خانم انتخاب می‌­کنیم.

 

گریم عروس نچرال یا اروپایی:

گریم عروس نچرال یا همان گریم عروس لایت (اروپایی) یکی از سبک‌های میکاپ است که بسیار پر طرف‌دار و برای هر چهره و سلیقه‌ای مناسب است و ما در خدمات میکاپ عروس به بهترین شکل ممکن آن را اجرا می‌کنیم. اساس این سبک در سادگی و طبیعی بودن، زیبا بودن و باطراوت بودن است و از مد نمی‌افتد. در گریم عروس اروپایی یا لایت، چهره از حالت اصلی خود خارج نمی‌شود و آرایش بر روی صورت اصلاً اغراق‌آمیز و غیرطبیعی نیست. در انجام این سبک سعی می‌کنیم به کمک تکنیک‌های گریم، عیوب چهره را مخفی و زیبایی‌های آن را برجسته‌تر کنیم. مرکز زیبایی این گریم، آرایش چشم و طراوت پوست است که بیشتر به آن اهمیت می‌دهیم؛ چون زیبایی پوست سبب زیباتر شدن میکاپ می‌شود. معمولاً طیف رنگ این آرایش، صورتی، هلویی، کرمی و رنگ‌های نود و قهوه­ای است.گالری خدمات عروس (گریم عروس نچرال)

 

گریم عروس غلیظ:

گریم غلیظ یکی دیگر از سبک‌های آرایشی است که مانند سایر روش‌ها طرف‌داران خاص خود را دارد. در این سبک معمولاً از رنگ‌های تیره‌تر و غلیظ‌تر برای آرایش چهره عروس‌ها استفاده می‌کنیم. در اینجا سایه چشم به‌خصوص سایه چشم اسموکی (تیره) به گیراتر دیده‌شدن چشم در چهره عروس بسیار کمک می‌کند. بهتر است بدانید این سبک تغییرات زیادی در چهره عروس ایجاد می‌کند و برای افرادی که تمایل دارند در روز عروسی بسیار متفاوت دیده شوند مناسب است. مشاهده گالری خدمات عروس (گریم عروس غلیظ)

 

میکاپ عروس خدمات میکاپ عروس میکاپ ارتیست تخصصی عسل بهادری

مراحل انجام گریم عروس در خدمات میکاپ عروس:

 

مرحله اول: زیرسازی پوست

 شروع به کارگریم عروس از زیرسازی پوست شروع می‌شود که ما به کمک آب‌رسان، پرایمر و کرم‌پودر مناسب، چهره عروس را برای آرایش آماده می‌کنیم.

 

مرحله دوم: کانسیلر و کانتور

 در این مرحله برای برجسته‌تر دیده‌شدن نقاطی از صورت مثل گونه از کانسیلر و برای محوکردن سایر نقاط از کانتور استفاده می‌کنیم. رنگ کانسیلر روشن‌تر از پوست صورت و رنگ کانتور تیره‌تر از رنگ کرم‌پودر است که هر کدام انواع مختلفی دارند که ما باتوجه‌به نوع پوست عروس از کانسیلرهای کرمی و مایع استفاده می‌کنیم تا جلوه بهتری داشته باشد.

 

مرحله سوم: آرایش چشم‌ها

 آرایش چشم را به‌صورت چندمرحله‌ای و باتوجه‌به سبک گریم و فرم و رنگ چشم عروس انجام می‌دهیم. ابتدا با کانسیلر یا پرایمر سایه، زیرسازی آرایش چشم را انجام و سپس با انتخاب رنگ و مدل سایه پشت پلک را کاور می‌کنیم. در ادامه خط چشم مناسب را کشیده و به کمک ریمل و مژه مصنوعی فرم نهایی میکاپ چشم را کامل می‌کنیم.

 

مرحله چهارم: آرایش ابروها

 آرایش ابرو را باتوجه‌به فرم چشم و قالب صورت عروس و رنگ موهایش انجام می‌دهیم که در گریم نچرال ابروها حالت طبیعی و لیفت شده دارند و در گریم غلیظ تیره­تر و کادر دار اجرا می‌کنیم.

 

مرحله پنجم: آرایش گونه‌ها

 استفاده از رژگونه باعث می‌شود تا گونه‌ها برجسته‌تر و صورت پرتر و شاداب‌تر دیده شود. رژگونه انواع مختلفی دارد و باتوجه‌به فصل و نوع پوست یکی از آن‌ها را انتخاب کنیم. برای پوست‌های چرب از رژگونه پودری و برای پوست خشک از رژگونه مایع استفاده می‌کنیم. همچنین برای صورت‌های کوچک از رژگونه با تناژ روشن استفاده می‌کنیم.

 

مرحله ششم: آرایش لب‌ها

 آرایش لب‌ها و رنگ رژلب تأثیر زیادی بر نتیجه نهایی آرایش دارد. رنگ و بافت رژلب را متناسب با رنگ لباس و سایر رنگ‌های میکاپ به‌گونه‌ای انتخاب می‌کنیم که تعادل گریم رعایت شود.

 

مرحله هفتم: فیکس کردن آرایش

 در مرحله آخر با استفاده از پودر فیکس یا اسپری فیکساتور آرایش را سرجای خود فیکس می‌کنیم تا دوام و ماندگاری آرایش بیشتر شود و حالت ماسیدگی و کیکی پیدا نکند.

میکاپ عروس خدمات میکاپ عروس میکاپ ارتیست تخصصی عسل بهادری

مراحل انجام شنیون عروس در خدمات میکاپ عروس

آماده‌سازی مو:

 ما در خدمات میکاپ عروس قبل از انجام شینیون برای عروس موها را جهت انجام شینیون آماده می‌کنیم به این صورت که اگر ۸ ساعت از شسته شدن موهای عروس گذشته باشد مجدد موها را شامپو زده، شانه می‌کنیم و با سرم دوفاز بدون چربی لایه‌لایه با سشوار به‌صورت حرفه­ای خشک می‌کنیم تا حالت ابریشمی داشته و وز نشود.

 

انتخاب مدل شینیون در خدمات عروس:

 باتوجه‌به جنس موی عروس و میزان لخت یا فر بودن مو و مدل درخواستی شینیون باز یا جمع، مراحل صافی یا بابلس مو و براشینگ را به‌صورت کاملاً حرفه­ای بدون آسیب به بافت مو انجام می‌دهیم. مثلاً گاهی اوقات شقیقه‌ها و قسمت چتری مو را با اتو صاف می‌کنیم و بعد ویو و در حین کار برای پرش مو و وزگیری کمی کرم مو، کمی ژل هم پای ثابت شینیون استفاده می‌کنیم. اگر موها کم‌پشت باشد و جنس مو نرم و نازک، موها را با زاویه ۹۰ درجه یا ۱۸۰ درجه سشوار حجم داده و بعد ویو می‌کنیم. باتوجه‌به مدل شینیون مو از هر ابزاری که نیاز است برای ویو مو استفاده می‌کنیم؛ مانند بیگودی، دستگاه ویو و کرلی …

مشاهده گالری خدمات میکاپ عروس شینیون

 

استفاده از تثبیت‌کننده شینیون مو در خدمات عروس:

 تثبیت‌کننده‌های مختلفی برای شینیون مو وجود دارد از جمله ژل مو، موس مو، اسپری مو و… که باتوجه‌به مدل مو و شینیون عروس یکی از این موارد را استفاده می‌کنیم. البته در مراحل اولیه انجام لایه‌لایه شینیون برای خوش‌حالتی مو از کرم مو و در مرحله آخر اسپری مو برای تثبیت شکل کلی شینیون استفاده می‌کنیم.

 

نصب ناخن مصنوعی در خدمات عروس:

 برای چسباندن ناخن مصنوعی یا ژله­ای در سالن زیبایی عسل بهادری چندین گام را رعایت می‌کنیم. ابتدا ناخن طبیعی عروس را با استفاده از ابزار مانیکور مرتب کرده و پوست‌های اضافی اطراف ناخن را کنار زده و سوهان‌کشی می‌کنیم تا صدف ناخن کاملاً مشخص شود، سپس با پنبه و پد الکلی سطح ناخن را کاملاً تمییز و خشک می‌کنیم. مدل و طرح ناخن مصنوعی انتخاب شده را با چسب روی صدف ناخن چسبانده و تمییز کاری نهایی اطراف ناخن را برای زیباتر دیده‌شدن طرح ناخن مصنوعی انجام می‌دهیم.

میکاپ عروس خدمات میکاپ عروس میکاپ 5ارتیست تخصصی عسل بهادری

خدمات میکاپ عروس در سالن زیبایی عسل بهادری

در این مطلب سعی کردیم مبحث جذاب و تخصصی گریم عروس را بررسی کنیم. اگر عروس هستید برای انتخاب سالن زیبایی و میکاپ آرتیست مورد نظر خود باید دقت کافی را داشته باشید تا بهترین روز زندگی­تون باب میل شما باشد. سالن عسل بهادری یکی از سالن‌های زیبایی در شهر تهران است که خدمات مختلفی نظیر میکاپ و شنیون عروس و… را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. با انتخاب سالن ما خدمات عروس شما توسط کادر حرفه­ای و مجرب و با استفاده از باکیفیت­ترین لوازم آرایشی انجام می­­شود و محیطی آرام و دور از استرس را برای شما عزیزان فراهم می­آوریم تا بتوانیم برای همیشه در اولویت انتخاب شما بمانیم.

کلام آخر

میدونی دیگه…..،،،
بهترین شب زندگی هر دختری شب عروسیشه
خیلی مهمه تو این شب شاد باشی و از همه چیز راضی😍
اگه همه چی طبق میل و خواستت باشه اونوقته که بیشتر از همه به خودت خوش میگذره و خاطره‌ش همیشه باعث لبخندت میشه🙂 مهمترین بخش این مراسم هم مربوط میشه به شخص عروس خانوم یعنی میکاپ و‌شنیونش👰‍♀️خیلی مهمه این مسئولیت مهم و به کی میسپاری ما اینجا بهت قول میدیم لبخند رضایتت تا همیشه روی لبت باشه اینجا مسئولیت چهره زیبات که قراره یه عمر عکس و‌فیلماتو خاص کنه به کسی میسپاری که اونقدر تجربه تو کارش داره که الان داره تجربه‌ش رو به بقیه هم آموزش میده☺️
اینجا نظر خودت ترکیب میشه با تخصص ما👍🏻
اینجا بدون نظرسنجی و مشاوره با خودت هیچ کاری انجام نمیشه☺️
اینجا ما برای عروس خانومامون وقت میذاریم و توی یه جلسه مشاوره اختصاصی حرفاشو میشنویم و باهمدیگه تصمیم میگیره چه میکاپی چهره زیباشو زیباتر میکنه و چه شنیونی اونهارو تکمیلتر😊
اینجا رضایتت اولویته خانم زیبا
من عسل بهادری اینو بهت قول میدم😘

شماره مشاوره رایگان

09106100907

آموزش میکاپ

کلیک کنید

سایر خدمات ما

گالری تصاویر

استاد بهادری

چرا ما را انتخاب میکنند؟

آموزش ویژه بازار کار آرایشگری​

تعداد هنرجویان

1751

دریافت مدرک فنی حرفه ای

پشتیبانی و کارآموزی

تعداد کارآموزان

4567

استاد بهادری در رسانه ها

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام استاد عسل یهادری عسل بهادری اموزش میکاپ آموزشگاه آرایشگری در تهران